i katataksi istoselidon

Για πολλούς κατασκευαστές ιστοσελίδων και Internet Marketing εταιρείες, η Μηχανή Αναζήτηστης της Google, αποτελεί το "Ιερό Δισκοπότηρο" του διαδικτυακού χώρου. Δεν είναι λίγοι, αυτοί που στοχεύουν αποκλειστικά και

μόνο σε αυτόν τον παγκοσμίου φήμης μηχανισμό αναζήτησης, άλλες φορές με ορθόδοξο, και άλλες με "πονηρό/παραπλανητικό" σκεπτικό. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, οι τεχνικές για μία ιστοσελίδα να "κατακτήσει" τη κορυφή (ή κορυφές), είναι αρκετές και δεν είναι απολύτως γνωστές σε όλους τους "επαγγελματίες" του χώρου. Η κύρια τεχνική ή καλύτερα στρατηγική για έναν γνώστη μπορεί να συνοψιστεί σε τρείς λέξεις : περιεχόμενο, συνδεσιμότητα και συσχετισμοί. Μια διαφορετική προσέγγιση του θέματος, είναι ο διαχωρισμός των παραγόντων κατάταξης στη Google, σε παράγοντες πάνω στην ίδια τη σελίδα (onpage) και εκτός σελίδας (offpage). Από όποια μεριά και να το εξετάσουμε, τη παρούσα χρονική στιγμή, η ίδια η μηχανή της Google χρησιμοποιεί πάνω απο 200 αλγορίθμους (μηχανισμούς) κατάταξης των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Κάποιοι από αυτούς είναι ξεκάθαρα γνωστοί και δημοσιευμένοι από την ίδια την εταιρεία και τα στελέχη της, και κάποιοι άλλοι αποτελούν πεδίο διαμάχης ανάμεσα σε κοινότητες προγραμματιστών και marketeers. Με ευθύτητα και ως αποτέλεσμα χιλιάδων ωρών περι του αντικειμένου, φτιάξαμε αυτό το άρθρο ως μια γεύση στον αναγνώστη, πάντα με σοβαρότητα και ευθύνη ως προς αυτά που δημοσιεύουμε. ας δουμε λοιπόν μερικούς παράγοντες που επηρρεάζουν τη θέση της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα της Google.

Παράγοντες σε σχέση με το domain (το όνομα και τα συναφή χαρακτηριστικά του):

  1. η ηλικία του domain σας
  2. οι λέξεις κλειδιά εντός του domain
  3. η βαρύτητα των λέξεων κλειδιών εντος του domain (αρχή /τέλος)
  4. η προπληρωμή του domain (περίεργο; ...κι όμως)
  5. οι λέξεις κλειδιά εντός των subdomain σας
  6. το ιστορικό του domain
  7. η ακριβής αντιστοίχηση και η εντοπιόητα
  8. τη διαύγεια σε αναζητήσεις whois

αποτελούν μερικούς καταγεγραμένους και κοινώς αποδεκτούς αλγορίθμους κατάταξης.

Σε συνέχεια της μεγάλης λίστας αναφέρουμε ενδεικτικά μερικούς παράγοντες σε σχέση με την ίδια τη σελίδα και το περιεχόμενό της:

  1. οι τίτλοι, οι περιγραφές και οι βαρύτητες των ετικετών
  2. τη συχνότητα λέξεων και και η πυκνότητα αυτών
  3. το μήκος περιγραφών και τίτλων
  4. τη ταχύτητα αιτημάτων και ανταπόκριση server
  5. το πολλαπλό περιεχόμενο και κανονικοποίηση
  6. τη βελτιστη αντιστοίχηση πεδίων εικόνων
  7. την ανανέωση και τη μοναδικότητα περιεχομένου
  8. το επίπεδο διαβάσματος και τις εμφωλευμένες κατηγορίες
  9. τους χάρτες ιστοσελίδας και τη ποιότητα των links
  10. τα στοιχεία ανάκτησης των url και τους βαθμούς authority
  11. την ορθογραφία και τη γραμματική στόχευση συνωνύμων

και  άλλους 180+ παράγοντες που δε μπορούμε να αναπτύξουμε εδώ προς όφελος της εύκολης αναγνωσιμότητας.

Η ειδική μας ματιά, απαριθμεί και λαμβάνει υπόψην κάθε έναν από τους καταγεγραμμένους αλγορίθμους που λειτουργούν πρός όφελος της σελίδας. Η διαδικασία είναι ευρέως γνωστή ως SEO (Search Engine Optimization), δηλαδή βελτιστοποίηση της σελίδας ώστε να παράγει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στη Google σε σύγκριση με τον εκάστοτε ανταγωνισμό. Γενικά έιναι μία επίπονη διαδικασία, αλλά και άκρως ευχάριστη, όταν τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα και μάλιστα παράγουν επισκεψιμότητα .. άρα και υποψήφιους πελάτες στις επιχειρήσεις που αποφασίζουν να επενδύσουν σε αυτή τη κατεύθυνση.

Έχοντας ασχοληθεί εκατοντάδες ώρες με τις διαδικασία μελέτης ανταγωνισμού, ανάπτυξης στρατηγικής διαδικτυακού marketing κτλ ίμαστε σε θέση να ικανοποιούμε πλήρως τις ανάγκες των πελατών μας, με απτά αποτελέσματα. Οι ιστοσελίδες κατασκευής ή επανασχεδισμού που πέρασαν απο τα χέρια μας, "φιγουράρουν" στις μηχανές αναζήτησης κάνοντας εμάς περήφανους και τους πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν.. ευχαριστημένους.